|
po rozhodnutí EK (15. 7. 2010)
súčasný stav
|
pred rozhodnutím EK
|
|
Celkové investičné náklady:
|
231 960 018,00 Eur
|
231 960 018,00 Eur
|
|
Výška NFP:
|
|
177 021 134,00 Eur
|
176 317 475,00 Eur
|
z toho:
|
ERDF
|
88 510 567,00 Eur (50%)
|
88 158 737,50 Eur
|
z toho:
|
ŠR SR_kapit. MDVRR SR
|
88 510 567,00 Eur (50%)
|
88 158 737,50 Eur
|
ZSSK:
|
54 938 884,00 Eur
|
55 642 543,00 Eur
|
|
|
|
- 703 659,00 Eur
|
|
plán v Eur
|
skutočnosť v Eur
|
rozdiel v Eur
|
rok 2008
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
rok 2009
|
17 631 163,18
|
17 631 163,18
|
0,00
|
rok 2010
|
8 949 292,00
|
3 465 320,29
|
5 483 971,71
|
spolu 2008-2010
|
|
21 096 483,47
|
- - -
|
|
|
|
|
Podiel skutočného čerpania NFP oproti zazmluvnenej výške NFP (v %)
|
21 096 483,47 / 177 021 134,00 = 11,92 %
|
|
Štátny rozpočet (SR)
|
Vlastné zdroje (VZ)
|
||||
Rok
|
Plán ŠR
|
IP***
|
Skutočnosť
|
Plán VZ
|
IP***
|
Skutočnosť
|
2008
|
0
|
0
|
0
|
34 086 238
|
41 373 730
|
41 023 201
|
2009
|
12 017 526
|
33 193 919*
|
33 193 915
|
6 543 119
|
31 636 392
|
31 624 737
|
2010
|
13 946 093
|
28 200 000**
|
11 617 520
|
12 189 570
|
47 976 934
|
47 976 567
|
Spolu
|
25 963 619
|
61 393 919
|
44 811 435
|
52 818 927
|
120 987 056
|
120 624 505
|
Rok
|
2008
|
2009
|
2010
|
2008 – 2010 v ks
|
2008 – 2010
stav ks v %
|
|||
Polroky
|
I
|
II
|
I
|
II
|
I
|
II
|
|
|
Plán (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
plán splnený
1/10 = 10%
|
Skutočnosť (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
|
Plán (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
plán splnený 0/10 = 0%
|
Skutočnosť (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Plán (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
plán splnený
0/10 = 0%
|
Skutočnosť (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Plán (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
plán splnený 0/10 = 0%
|
Skutočnosť (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Plán (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
plán nesplnený 1/12 = - 8,34%
|
Skutočnosť (v ks)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
Vlastné zdroje*
(Eur)
|
1.
|
Digitálny vlakový rádiový systém GSM-R
|
44
|
1 667 430
|
0
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
17
|
0
|
1 832 271
|
3.
|
Inštalácia systému ETCS na HDV
|
33
|
4 580 761
|
0
|
4.
|
Prestavba HDV radu 162/163 na rad 361
|
16
|
0
|
13 443 537
|
5.
|
Nákup osobných vozňov pre rýchlosť 200 km/h RIC
|
20
|
14 937 264
|
18 256 655
|
6.
|
Modernizácia osobných vozňov pre diaľkové vlaky – Bmpeer, Ampeer**
|
15
|
6 638 784
|
15 366 162
|
7.
|
Rekonštrukcia vozňov BRcm na WRRm + spoločenský
|
6
|
0
|
3 046 272
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
19
|
6 001 693
|
8 633 506
|
9.
|
Modernizácia osobných vozňov Bmee na štandard RIC (CZE, klimatizácia)
|
35
|
5 808 936
|
6 350 528
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
188
|
3 518 556
|
156 742
|
11.
|
Nákup HDV viacsystémových
|
3
|
13 277 568
|
2 655 514
|
12.
|
Ostatné podporné investičné projekty v oblasti IT, predaja cestovných lístkov a informatizácie prevádzky
|
|
0
|
12 598 486
|
|
Spolu:
|
|
56 430 992
|
82 339 673
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
8
|
877 873
|
6.
|
Modernizácia osobných vozňov pre diaľkové vlaky – Bmpeer, Ampeer
|
14
|
13 851 740
|
7.
|
Rekonštrukcia vozňov BRcm na WRRm + spoločenský
|
3
|
2 288 711
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
13
|
13 842 306
|
9.
|
Modernizácia osobných vozňov Bmee na štandard RIC (CZE, klimatizácia)
|
21
|
8 148 992
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
32*
|
869 510
|
12.
|
Ostatné podporné investičné projekty v oblasti IT, predaja cestovných lístkov a informatizácie prevádzky
|
303
|
1 144 069
|
|
Spolu:
|
|
41 023 201
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
4
|
359 408
|
4.
|
Prestavba HDV radu 162/163 na rad 361
|
0
|
200 861
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
10
|
10 626 550
|
9.
|
Modernizácia osobných vozňov Bmee na štandard RIC (CZE, klimatizácia)
|
20
|
7 885 513
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
140*
|
4 505 592
|
|
Spolu:
|
|
23 577 924
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
13.
|
Modernizácia Bdt
|
9
|
6 061 599
|
14.
|
Výmen nápravových prevodoviek 812
|
3
|
139 065
|
15.
|
Rekonštrukcia HDV r. 735 na r. 736
|
2
|
3 045 541
|
16.
|
Montáž CZE EVPÚ A. Dubnica (WLAB)
|
4
|
369 786
|
|
Spolu:
|
|
9 615 991
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
1
|
93 158
|
3.
|
Inštalácia systému ETCS na HDV
|
0
|
260 510
|
4.
|
Prestavba HDV radu 162/163 na rad 361
|
0
|
463 018
|
6.
|
Modernizácia osobných vozňov pre diaľkové vlaky – Bmpeer, Ampeer
|
14
|
20 590 337
|
7.
|
Rekonštrukcia vozňov BRcm na WRRm + spoločenský
|
4
|
2 977 992
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
1
|
1 807 045
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
*
|
834 886
|
12.
|
Ostatné podporné investičné projekty v oblasti IT, predaja cestovných lístkov a informatizácie prevádzky
|
29
|
124 529
|
|
Spolu:
|
|
27 151 475
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
13.
|
Modernizácia Bdt
|
4
|
4 055 821
|
16.
|
Montáž CZE EVPÚ A. Dubnica (WLAB)
|
4
|
417 441
|
|
Spolu:
|
|
4 473 262
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
2
|
2 110 546
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
13.
|
Modernizácia Bdt
|
16
|
9 506 974
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
1.
|
Digitálny vlakový rádiový systém GSM-R
|
15
|
17 528
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
4
|
478 816
|
3.
|
Inštalácia systému ETCS na HDV
|
4
|
1 647 327
|
4.
|
Prestavba HDV radu 162/163 na rad 361
|
0
|
245 487
|
6.
|
Modernizácia osobných vozňov pre diaľkové vlaky – Bmpeer, Ampeer
|
16
|
27 185 334
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
5
|
5 276 365
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
*
|
63 300
|
|
Spolu:
|
|
34 914 157
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Počet kusov
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
13.
|
Modernizácia Bdt
|
17
|
9 501 092
|
14.
|
Výmen nápravových prevodoviek 812
|
8
|
370 840
|
17.
|
Modernizácia Bdshmee(r)
|
4
|
3 190 478
|
|
Spolu:
|
|
13 062 410
|
|
Počet ks
|
Vplyv štátnej dotácie na percento obnovy ŽKV v % *
|
Koeficient veku k 1.1.2008 v rokoch
|
Vplyv štátnej dotácie na koeficient veku k 31.12.2010
|
Koeficient veku celkový k 31.12.2010
|
Vplyv ostatných zdrojov financovania na koeficient veku - rozdiel
|
Osobné vozne
|
45
|
4,14
|
24,42
|
21,02
|
20,56
|
0,46
|
Hnacie dráhové vozidlá
|
14
|
2, 16
|
24,64
|
22,01
|
21,79
|
0,22
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
Počet kusov
|
1.
|
Digitálny vlakový rádiový systém GSM-R
|
0
|
|
17 528
|
15
|
2.
|
Modernizácia HDV 362, 363 /Unipulz/
|
359 408
|
4
|
1 449 847
|
13
|
3.
|
Inštalácia systému ETCS na HDV
|
0
|
|
1 907 837
|
4
|
4.
|
Prestavba HDV radu 162/163 na rad 361
|
200 861
|
0*
|
708 505
|
0*
|
5.
|
Nákup osobných vozňov pre rýchlosť 200 km/h RIC
|
0
|
0
|
0
|
0
|
6.
|
Modernizácia osobných vozňov pre diaľkové vlaky – Bmpeer, Ampeer
|
0
|
0
|
61 627 411
|
44
|
7.
|
Rekonštrukcia vozňov BRcm na WRRm + spoločenský
|
0
|
0
|
5 266 703
|
7
|
8.
|
Rekonštrukcia MV radu 810 na jednotky 813/913
|
12 737 096
|
12
|
20 925 716
|
19
|
9.
|
Modernizácia osobných vozňov Bmee na štandard RIC (CZE, klimatizácia)
|
7 885 513
|
20
|
8 148 992
|
21
|
10.
|
Energetický dispečing a systém merania spotreby el. energie na 197 ks hnacích vozidlách radov 162, 240, 263, 362, 460, 560
|
4 505 592
|
140
|
1 767 696
|
32
|
11.
|
Nákup HDV viacsystémových
|
0
|
0
|
0
|
0
|
12.
|
Ostatné podporné investičné projekty v oblasti IT, predaja cestovných lístkov a informatizácie prevádzky
|
0
|
0
|
1 268 598
|
332
|
|
Spolu:
|
25 688 470
|
|
103 088 833
|
|
Por. číslo
|
Názov projektu
|
Financie zo ŠR
(Eur)
|
Počet kusov
|
Vlastné zdroje
(Eur)
|
Počet kusov
|
13.
|
Modernizácia Bdt
|
15 568 573
|
25
|
13 556 913
|
21
|
14.
|
Výmen nápravových prevodoviek 812
|
139 065
|
3
|
370 840
|
8
|
15.
|
Rekonštrukcia HDV r. 735 na r. 736
|
3 045 541
|
2
|
0
|
0
|
16.
|
Montáž CZE EVPÚ A. Dubnica (WLAB)
|
369 786
|
4
|
417 441
|
4
|
17.
|
Modernizácia Bdshmee(r)
|
0
|
0
|
3 190 478
|
4
|
|
Spolu:
|
19 122 965
|
|
17 535 672
|
|
Č. projektu
|
Názov investície
|
2011
|
Počet
ks
|
2012
|
Počet
ks
|
2013
|
Počet
ks
|
08001C60
|
Úprava HDV na ETCS Thales 350
|
862 806
|
4
|
0
|
0
|
0
|
0
|
08203C62
|
Prestavba HDV radu 162, 163 na 361/360 ⃰
|
9 456 573
|
5
|
7 565 256
|
4
|
13 747 884
|
6
|
10201C62
|
Modernizácia HDV 750 na 757
|
5 594 400
|
3
|
7 459 200
|
4
|
5 594 400
|
3
|
08201C64
|
Modernizácia BDshmee (r) pre invalidov
|
10 729 125
|
15
|
0
|
0
|
3 831 830
|
5
|
08202C64
|
Modernizácia Bdt veľkopriestorové
|
3 145 595
|
5
|
11 324 142
|
18
|
1 258 238
|
2
|
08208C64
|
Modernizácia PV01x (interiér, dvere)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
09212C64
|
Dodávka osobných klimatizovaných vozňov
|
21 500 559
|
13
|
25 449 458
|
14
|
22 739 376
|
12
|
SPOLU
|
|
51 289 058
|
45
|
51 798 056
|
40
|
47 171 728
|
28
|
CZE
|
Centrálny zdroj energie
|
DMJ
|
Dieselmotorové jednotky
|
EPJ
|
Elektrické poschodové jednotky
|
ERDF
|
Európsky fond regionálneho rozvoja
|
ES
|
Európske spoločenstvo
|
ETCS
|
Európsky vlakový zabezpečovač (European Train Control Systém)
|
ERTMS
|
Európsky systém riadenia železničnej dopravy
|
|
(European Rail Traffic Management System )
|
EÚ
|
Európska únia
|
EUROFIMA
|
Európska spoločnosť pre financovanie koľajových vozidiel
|
GPS
|
Navigačný systém (Global Position System)
|
GSM-R
|
Globálny systém mobilnej komunikácie pre železničné aplikácie
|
|
(Global System for Mobile Communication for Railway)
|
GVD
|
Grafikon vlakovej dopravy
|
HDV
|
Hnacie dráhové vozidlo
|
IP
|
Investičný plán
|
MDVRR SR
|
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
|
|
(do 1. 11. 2010 Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR)
|
MJ
|
Motorové jednotky
|
MV
|
Motorové vozne
|
NFP
|
Nenávratný finančný príspevok
|
Os
|
Kategória vlaku – osobný vlak
|
OV
|
Osobné vozne
|
PC
|
Osobný počítač
|
POP
|
Prenosná osobná pokladnica
|
PP
|
Poschodové prímestské jednotky typu Push-Pull
|
RIC
|
(Regolamento Internazionale delle carrozze) dohoda, podľa ktorej sa
|
|
používajú osobné vozne v medzištátnej doprave
|
RO
|
Riadiaci orgán
|
ŠR
|
Štátny rozpočet
|
TSI CCS
|
Technické špecifikácie pre interoperabilitu – pre riadenie, zabezpečenie
|
|
a návestenie (control-command and signalling)
|
VZ
|
Vlastné zdroje
|
ZSSK
|
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
|
ŽKV
|
Železničné koľajové vozidlá
|