Rozchod trate (mm): |
1435 |
|
|
||
Úsek trate: |
V prevádzke od: |
|
Michaľany – Humenné |
25.12.1871 |
|
Humenné – Medzilaborce |
12.6.1873 |
|
Medzilaborce – Lupków PKP |
|
|
|
||
Elektrifikované úseky: |
Napájanie: |
Od: |
Michaľany – Trebišov |
=3kV |
29.12.1990 |
Trebišov – Bánovce nad Ondavou |
=3kV |
29.12.1990 |
|
||
Dvojkoľajné úseky: |
km |
Od: |
Michaľany - Medzilaborce |
105 |
29.11.1888 |
Medzilaborce – Vydraň |
|
1882 |
Vydraň – Lupków |
|
1882 |
km |
Železničné stanice a zastávky |
km |
0 |
Michaľany 190 |
123 |
48 |
|
|
47 |
|
|
57 |
|
|
1 |
Lastovce |
122 |
5 |
Veľaty |
118 |
11 |
Stanča |
112 |
13 |
Úpor |
110 |
20 |
Trebišov 190 |
103 |
53 |
|
|
26 |
Hrinište |
|
31 |
Bánovce nad Ondavou 195 |
|
26 |
|
|
33 |
Laškovce |
90 |
37 |
Michalovce zastávka z |
88 |
40 |
Michalovce |
83 |
46 |
Petrovce nad Laborcom |
77 |
49 |
Naciná Ves |
74 |
52 |
Pusté Čemerné |
71 |
55 |
Strážske 193 |
68 |
61 |
|
|
59 |
Brekov 193 |
64 |
64 |
Humenné 193,196 |
59 |
70 |
|
|
27 |
|
|
65 |
Humenné mesto |
58 |
69 |
Kochanovce |
54 |
70 |
Udavské |
53 |
74 |
Ľubiša |
49 |
77 |
Hankovce |
46 |
80 |
Koškovce |
43 |
82 |
Zbudské Dlhé |
41 |
85 |
Hrabovec nad Laborcom |
36 |
90 |
Radvaň nad Laborcom |
33 |
92 |
Volica |
31 |
94 |
Nižné Čabiny |
29 |
96 |
Vyšné Čabiny |
27 |
98 |
Sukov |
25 |
101 |
Monastyr |
22 |
102 |
Krásny Brod |
21 |
105 |
Medzilaborce |
18 |
107 |
Medzilaborce mesto |
16 |
109 |
Vydraň z |
14 |
115 |
Palota zastávka z |
8 |
118 |
Výh Víťazstva – Polustanok pobedy |
5 |
119,7 |
tunel Lupkówsky (234 m v SR) |
|
|
štátna hranica km |
|
123 |
Lupków PKP |
0 |
Zmeny názvov staníc: |
|
|
|
Súčasný názov: |
Predchádzajúci názov: |
Radvaň nad Laborcom |
Vyšná Radvaň |
Palota zastávka |
Palota chata |
Súvisiace články:
Za historickým motorovým vlakom do Humenného (19.08.2012)
Železničný tunel v Łupkówe (10.08.2011)